T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
DİYARBAKIR / SUR - Sungur İmam Hatip Ortaokulu

Haberler

Kas

17 Ekim 1951 yılında yeniden açılan İmam Hatip Okullarının açılışı, dünü, bugünü ve geleceği konusunda farkındalık oluşturulması, okulların kuruluşunda emeği geçen gönüllülerin ve hayırseverlerin anılması, imam hatip okullarında okul kültürünün yaşatılması ve okula aidiyet duygusunun kazandırılmasına katkı sağlaması amacıyla İmam Hatip Okulları Kuruluş Yıl Dönümü etkinlikleri planlanmıştır.

Bu bağlamda Ekim-Kasım aylarında "İmam Hatip Okulları Kuruluş Yıl Dönümü Etkinlikleri" uygulanmıştır.

1.      Okulumuzda gerçekleştirilen "Okuyan 7'ler Kitap Okuma Etkinliği" ile öğrencilerin düşünce dünyasını zenginleştirmelerine olanak sağlandı.

2.      İmam hatip okullarının vizyonu, misyonu, dünü, bugünü ve geleceği konularında farkındalık oluşturmak amacıyla okulumuzda "İmam Hatip Okulları Kuruluş Yıl Dönümü Etkinlikleri" panosu oluşturuldu.

3.      Okulumuz Arapça Öğretmeni Rabia ZEYREK tarafından okulumuz öğrencilerine yönelik "İmam Hatip Okullarında Okul Kültürü ve Aidiyet Duygusu" konulu seminer düzenlendi.

Nis

Okulumuz öğrencileri ve öğretmenlerinin katılımıyla daha yeşil bir okul, daha yeşil bir gelecek için okulumuz bahçesine 200 fidan dikimi gerçekleştirdik. 

Şbt

Meb Standardizasyon ve Kalite Hizmet Birimi ile Sağlık Bakanlığı Tarafından Okulumuza Beyaz Bayrak Verilmiştir.

Ock

"Kitap, zekayı kibarlaştırır." düsturuyla okul kütüphanemiz yenilendi. Okulumuz Görsel Sanatlar Öğretmeni Erol Özsözgün öncülüğünde "Okumanın Saati Yoktur." köşesi oluşturuldu. Ders dışı zamanlarda da okuma ve araştırma faaliyetlerinin yapılması için okul kütüphanemiz düzenlenerek sürekli kullanılabilir hale getirildi. 

Ock

Öğrencilerimize motivasyon, sınav kaygısıyla baş etme, etkili ders çalışma yöntemleri hakkında rehberlik ve bilgilendirme çalışması yapıldı.

Ock

Okulumuz Türkçe Öğretmeni Özlem GEM öncülüğünde "Ben Öğretmen Olsaydım" etkinliği düzenlenerek öğrencilerde farkındalık oluşturuldu. Öğretmenleri ile empati kuran öğrencilerimiz, öğretmenliği sevgi, vefa ve hoşgörü ile ilişkilendirme imkanı buldular.